🇺🇦
10%
від замовлень відправляємо на
ЗСУ
💙💛

Повернення товару

Обмеження на повернення такого виду товарів, як косметика, цілком виправдане з наступних причин:

Косметичні засоби мають певні умови та правила зберігання, а особливо професійна косметика, оскільки така косметика має у своєму складі активні природні компоненти. І це закон, перш за все, захищає споживача від непередбачених випадків, коли продавець, якби мав право приймати повернення, було б гарантувати новому покупцю якість зберігання, т.к. Продавець не знає, в яких умовах попередній покупець містив цю косметику.

Закон про захист прав споживачів захищає споживача від різноманітних шахрайств.


Коли можна повернути косметику в магазин (виключення)

І все ж таки можуть бути моменти, які за законом можуть дати можливість споживачу повернути косметичну продукцію. Це може бути випадки повернення товару неналежної якості. Наприклад, продукція, яка має суттєві недоліки, виявлені в період терміну придатності або продукція, яка не відповідає декларованим характеристикам. Також можливий варіант повернення простроченої чи фальсифікованої продукції.

Товар може бути повернений безпосередньо в момент доставки у разі, якщо доставлений товар відповідає тому, що ви замовляли.

Товар повинен бути повернутий у своїй оригінальній упаковці без пошкоджень разом із супровідними документами.

У разі, якщо при доставці виявилося, що товар не такий, як Клієнт думав, Клієнт оплачує та повертає товар власним коштом.

Обмін та повернення товару належної якості може проводитися протягом 14 днів з дня покупки, якщо він не був у вжитку та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

При поверненні товару наступного дня після доставки або пізніше (протягом 14 днів), Клієнт повинен сплатити всі витрати на доставку. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

Щоб уникнути повернення або непорозумінь при доставці, уважно ознайомтеся з докладним описом та характеристиками товару. Рекомендуємо ще раз уточнювати всі деталі телефону.


Закон про захист прав споживачів

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин , парфумерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛІЖАТЬ, тому просимо замовлення робити виважено та обміркувавши майбутню покупку.

Якщо товар відповідає параметрам замовлення та немає пошкодження зовнішньої упаковки чи шлюбу – він поверненню не підлягає.